MagazínHledáme reklamačního technika!

Jste komunikativní a rád/a řešíte požadavky zákazníků? Máte technické myšlení a baví vás analyzovat příčiny reklamací?

Účelem této pozice je bezproblémové zajištění chodu reklamačního oddělení včetně profesionální komunikace s koncovými zákazníky a zajištění potřebných dílů a technologických postupů nutných pro vyřešení reklamace.

NÁPLŇ PRÁCE:
  • Evidence reklamací a dodělávek v interních systémech
  • Stanovování technologických postupů vedoucích k řešení individuálních případů
  • Technické konzultace se zákazníky příp. konzultace přímo na místě zhotoveného díla
  • Efektivní plánování termínů oprav – koordinace montážních skupin, které jsou k dispozici, a to včetně plánování tras s ohledem na efektivitu Definování potřebného materiálu nutného pro dokončení jednotlivých případů
  • Úzká spolupráce s oddělením nákupu a přípravy výroby při zajišťování potřebného materiálu
  • Zodpovědnost za dodržování všech termínů souvisejících s průběhem reklamačního řízení
  • Zajišťování podkladů pro kompletní dokumentaci (fotodokumentace, předávací protokoly, reklamační listy apod.)
  • Komunikace se zákazníky týkající se reklamací a dodělávek
  • Aktivní spolupráce při vývoji nových produktů, resp. modernizaci stávajících
POŽADUJEME:
  • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání
  • Alespoň 2 roky zkušeností s reklamačním řízením výhodou
  • Základní znalost AJ
  • Smysl pro techniku, organizační schopnosti
  • Schopnost vést, motivovat a organizovat menší tým
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Časová i úkolová flexibilita, systematičnost
  • Pokročilá znalost práce na PC (MS Office apod.)
NABÍZÍME:
  • Možnost podílet se na rozvoji společnosti
  • Motivující finanční ohodnocení a benefity
  • Moderní a dynamické pracovní prostředí
Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis na kariera@hobbytec.cz nebo volejte 608 112 552.