Je přijaté zboží poškozené
- Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
- Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Při přebírání zásilky prosím věnujte mimořádnou pozornost při kontrole vnějšku balení.
Zejména stavu ochranné pásky a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku.
Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.
Křehké zboží, jako jsou plexiskla, polykarbonáty, a ostatní zboží opatřené symbolem ,,KŘEHKÉ,, rozbalte a překontrolujte přímo před přepravcem! Na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel.
Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší rešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
- PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500.
- DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
- Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.
- Gebrüder Weiss: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 296 245 025.
Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu
Všechny reklamace řešte emailovou korespondencí. Pro vyřízení reklamace nám zašlete email na adresu
reklamace@hobbytec.cz a do přílohy přiložte následující:
- doklad o koupi (faktura)
- vyplněný reklamační list (ke stažení ZDE)
- fotodokumentaci zřetelně prokazující důvod reklamace
Reklamace v zákonné lhůtě 24měs.
Všechny reklamace řešte emailovou korespondencí. Pro vyřízení reklamace nám zašlete email na adresu
reklamace@hobbytec.cz a do přílohy přiložte následující:
- doklad o koupi (faktura)
- vyplněný reklamační list ke stažení ZDE
- fotodokumentaci zřetelně prokazující důvod reklamace
Pokud budete vyzváni k zaslání výrobku na servis nebo sklad, tak výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady. Doporučujeme přiložit:
- kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
- popis závady a vaše kontaktní údaje
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Lhůta pro vyřízení reklamace
- V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě pokud nebude určeno jinak.
- V případě vrácení peněz vám pošleme peníze na bankovní účet. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné.
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
- s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady
- reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.)
- prostřednictvím kontaktního formuláře (položka „Reklamace”) zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží
- doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.)
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
Neopravitelná závada
Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list prostřednictvím emailu na
reklamace@hobbytec.cz. Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.
Vrácení zboží ve 14dennní lhůtě
V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí (postačí odeslat 14. den lhůty). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží.
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:
- Nejpozději 14. den po převzetí zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.
- Formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení ZDE
- Odešlete prosím mailem na reklamace@hobbytec.cz a následně přibalte ke zboží.
- Zboží doručte zpět na vlastní náklady na sklad a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
- Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
- Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu Vám budou vráceny převodem na Váš účet a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen kupujícímu vrátit všechny vynaložené prostředky dříve, než mu kupující předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
- Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích. Prodávající je oprávněn započíst částku představující náhradu škody, která mu vznikla užíváním zboží v rozporu s § 1833, na kupní částku.
- Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud kupující od smlouvy odstoupil.
- Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
- Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Postup vrácení zboží ve 14dennní lhůtě
- Kontaktujte nás emailem na info@hobbytec.cz
- Vyčkejte na další informace a sdělení, kam zboží zaslat
Pro vyřízení je nutné přiložit doklad o koupi (faktura) a vyplněný formuláří pro vrácení zboží (ke stažení ZDE).
Výrobek musí být čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.